Czy negatywne opinie mogą zaszkodzić marce?

Czy negatywne opinie mogą zaszkodzić marce?

Warsaw Media House Opinie

Czy negatywne opinie mogą zaszkodzić marce?

SEOSki wie, jak zaradzić negatywnym opiniom w Internecie, gdzie swobodna komunikacja to codzienność. W praktyce oznacza to nieskrępowane wyrażanie zarówno pozytywnych, jak i tych negatywnych opinii. Coraz częściej niestety przeważają te drugie, co w efekcie prowadzi do narastania hejtu. Jest on najczęstszą przyczyną nadwyrężenia reputacji marki, na którą niejednokrotnie pracuje się latami.

SEOSki Hejt - jak sobie z nim radzić?

Jakie są przyczyny powstawania negatywnych opinii w Internecie?

Źródeł tego zjawiska może być wiele. Wiele mówi się dzisiaj o hejterach, którzy czerpią przyjemność z krytykowania innych i szerzenia negatywnych opinii w sieci. Internet to przestrzeń, w której każdemu wydaje się, że jest anonimowy, co sprzyja odważnemu wyrażaniu własnego zdania.

Niezadowoleni klienci często pozostawiają opinię na temat produktu lub usługi, która nie spełniła ich oczekiwań. Bardzo popularna jest również krytyka warunków zatrudnienia przez byłych pracowników na znanych portalach takich jak GoWork. Bardzo często negatywne opinie pochodzą od konkurencji.

SEOSki - Opinie pisane w sieci

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami?

Wszystko zależy od treści i autora komentarza. Jeśli wpis jest ewidentnym przejawem hejtu, lepiej go zignorować. Z pewnością nie należy używać wulgarnego języka i wdawać się w bezsensowne dyskusje. Warto jednak zwrócić uwagę na wypowiedzi, które silnie uderzają w wizerunek marki i wysoko się pozycjonują. Wtedy należy się do niej ustosunkować i nie pozostawiać takiej opinii bez odpowiedzi.

Wiele firm zastanawia się również nad podjęciem środków prawnych, jednak jest to bardzo czasochłonna metoda, która niekoniecznie przyniesie nam korzyści. W tym wypadku można sięgnąć po pomoc profesjonalistów, którzy zajmują się digital marketingiem i moderacją. Dzięki temu można na nowo zbudować pozytywny wizerunek marki. Pozwala to wywołać pozytywne skojarzenia i zainteresować odbiorcę danym produktem w nienachalny sposób.

SEOSki Komentarze w sieci

SEOSki – skuteczna pomoc w walce z negatywnymi komentarzami

Agencję SEOSki buduje zespół profesjonalistów, którzy doskonale znają narzędzia marketingu online. Dzięki temu są w stanie nie tylko skutecznie moderować negatywne komentarze, ale również w opozycji do nich budować pozytywny „szum” wokół marki. Wszystko odbywa się według aktualnych standardów i w naturalny sposób, dzięki czemu zachodzi efektywna komunikacja z klientami.

SEOSki zdobywa od klientów firmy unikalną bazę pozytywnych rekomendacji i dąży do usunięcia fałszywych, niekorzystnych opinii na temat firmy. Duże doświadczenie potwierdzają liczne referencje i zrealizowane kampanie zarówno dla małych firm, jak i dużych korporacji.

Znak "Wrong Way".
5/5 - (7 votes)